Dr. Thomas Wilschut​

“Gepersonaliseerde leersystemen zijn erop gericht zich aan te passen aan de behoeften van individuele studenten, zodat niemand achterblijft. Een grote uitdaging is dat veel van het onderzoek in de cognitieve psychologie is gebaseerd op typische studenten. Bij MemoryLab is een van de belangrijkste onderzoeksdoelen om de voordelen van ons systeem te beoordelen en te vergroten in […]

PhD. Maarten van der Velde​

"Als we willen dat technologische innovaties op het gebied van onderwijs daadwerkelijk een betekenisvolle verandering in het leven van leerlingen teweegbrengen, moeten ze worden gebouwd op een sterk wetenschappelijk fundament. Het computationele cognitieve model dat MemoryLab aandrijft, is gebaseerd op tientallen jaren van onderzoek naar leren en geheugen, en wordt nog steeds rigoureus getest in laboratoriumexperimenten en in de klas."

PhD. Katja Mehlhorn​

"Wat ik echt heel fijn vind aan MemoryLab is dat die theorie erachter zit. Iedereen kan natuurlijk iets random bedenken wat misschien beter zou werken om te kunnen leren, maar in dit geval zit er echt achter: hoe werkt het geheugen."

prof dr. Hedderik van Rijn

“Het probleem met traditionele leermethoden is dat ze voortdurend alles herhalen, zelfs de feiten die je al goed kent. Daar leer je niet zoveel van. De crux zit hem in het op juiste moment herhalen van feiten die we niet zomaar kunnen oproepen. Dáár leer je van. En dat is precies wat MemoryLab doet.”​

prof. Durk Talsma

“MemoryLab zorgt ervoor dat leerlingen de feiten op hun eigen tempo kunnen leren, zodat ik tijd kan vrijmaken om echt hun interesse in het onderwerp te wekken.”

Offerte aanvragen?

Vul het onderstaande formulier in:

Van mail naar:

Aan de slag!

Wil je meer weten?

Vul het onderstaande formulier in:

Van mail naar: